2023年10月29日日曜日

telescopic

米国にもNCAの「沼」swampにハマっているFFMがいる...
「I have another question. I was swimming around the swamp and saw...a telescopic fly rod. Do you still have any of those around? I have a couple telescopic fly rods and they kind of drive me crazy...but I am curious about an NCA telescopic fly rod...」(別の質問があります。 沼の周りを泳いでいると(笑)伸縮式のフライロッドが見えました。 まだあなたの周りにテレスコピックロッドはありますか? 私は伸縮式フライロッドをいくつか持っていますが、それらは私を夢中にさせます...しかし私はNCA伸縮式フライロッドに興味があります...)お〜ありますよ〜ブランクスと組み立てるのに必要なパーツはストックしています。という事で...telescopic 9'0"#3/4/5は完成

0 件のコメント:

コメントを投稿